BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 28, 2010

salam..tahniah2 pd sape2 yg dpt masok u july nie...blaja elok2...
saye pn ade sbb2 tertntu meng'close'kan acc fb saye...heee
to kerispatih: jgn sedey xde spe2 dpt ukm...at least ade gak noli kat situ...:)
~elyana~

Sunday, June 27, 2010

faizal tahir!!!

salam semua...
aku taw korg rindu aku...hahahha,perasan...

hm,aku nk ttp fb aku..tp xtaw r sbb pe fb aku xdtutup lg...:P

hm,to all those who will registering in univercity,hope will doing well...

*sedey xde sape yg dpt ukm..hahahha

Friday, June 25, 2010

to KERISPATIH....turunkn tgn tu..busuk2...hahah

sgaje je ttup acc fb tu,ad sbb2 yg trsndri....eI ak xtau r nape ttup...ak pon dh ad miIIatfb gak..heee~~

Tuesday, June 22, 2010

angkat tangan n tanye..

weh npe korg tutp fb??

de pape ke??
-kerispatih-

Saturday, June 12, 2010

ehemmm...saye pn baru saje meng'close'kan acc fb saye...saye da join millat fb...tu je nak bgtau...;)
~elyana~

Saturday, June 5, 2010

huhu... salam sayang!!!

anda sume pekaba??
lme sungguh x dgr cite...
harap anda sume shat walafiat!
saya ni shat2 saja...
yg x shat nye hati ni yg maseh t'pk2 U ne r saya bakal dpt...

adoy2!!!

*ni r saya skang...

doa2kn kejayaan saya k...

*layari blog saya dgn klik di BLOG RAKAN d'sblah kanan ni... >>>> :D
*saya ada + icon2 mnarik serta lagu dri ONE REPUBLIC ni... harap anda sume suke...