BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
http://www.emailcashpro.com

Tuesday, January 26, 2010

dh lama dh x post..

lma gilaaaaaaaaaaaaaaa dh aku x post.

mntak maaf la kpd peminat2 sbb i bz la.. (pura2 bz)

skrg ni rsa2ny smua u dok bz ngn pilihanraya kan??


ada ka antara ampa yg msuk??

haha, nywy,

husna, dpt dekan uuuu!!!!

tahniah2...

aku ni x sabo2 nk mkn diner oleo yg fazal tahir 2 arrange.

disebabkn aku org fst bayaq,

dhrapkan hg bg mknn yg sedap2..

haha...

skrg ni kn plihanraya,

aku sronot tgh mka2 org mintak undi

n kempen pilihanraya.

aku nk join jgn hrap la tp sgt bes tgk depa gadoh2.

haha...

skrg ni sbnaqnya blok aku smua student dsuruh jgn kuaq bilik.

ada la 2 bnda mrepek dpa nk wt.

mmg njoy ah tgk dpa2 ni gdoh.

mcm2 flyers aku dpt.

smua 2 menghiasi tong sampah aku ja.

then x abeh2 ngn taburan janji org yg nk diundi 2.

ps 2 meriah ja kmpus ngn ketas wana wani surh vote dpa.

aku kutip smua ketas 2.

sbb blakang ketas 2 kosong, aku pki wt kira2 math.

haha...

ketas tebal plak 2.

rugi x kutip.

bguih gila aku x membazir ciptaan Tuhan.

hihi...

apa lg..

haha.. x dak idea dh..

kebosanan merempat dlm bilik x ley kuaq2..

pilihanraya oh pilihanraya...

haishhh....


norliumar

0 comments: