BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
http://www.emailcashpro.com

Wednesday, June 17, 2009

kisah amen 17 jun 2009.. bace ni, n komen..

tadi pas abes klas, aku ngan ati suci murni nak g kua kan wit elaun yang dikasi oleh krajaan..
nak dijadikan cite. ase on d way tu, aku terserempak ngan makhluk buncit n berambut nipis yg nmenye, en.khairuddin..
die ni menjawat jawatan sbg ketue HEP klu xsilap aku..
malangnye, time tu aku xpakai kad matrik..
lantas die mengajak aku g opis die yg xde makanan tok dijamah..
setibenye aku smpai, aku pon nk duduk r kn. wat pe de kosi mahal2 tapi xleh dudok..
tp lom sempat punggung aku cecah kosi tu, die berkate "ade saye kate dudok?"..
aku pon ngan muke agak bengang, diri r blk..
pastu aku kne lecture ngan die.. mcm2 die tembak aku..
n undang2 matrik mlake, pape keslhn msti kne kompoun (tolak wit elaun)..
kompoun xpki kad mtrx ialah RM30..
tp die bagi aku pluang bersyarat..
syaratnte, tiap2 pagi aku kne tulis name kt HEP sblm 7.45 slame smggu bermule sok..
klu aku xbwat, lesap r RM30 aku..
tensen x tensen aku..

4 comments:

wanchyn said...

amen...ak kesiankan ko...
x munasabah la...kmm...
sabarla cume boleh ko wat...
hehe..

h1t6 said...

kesian nye ko amen..
mase kt kmpk ari tu xde la strict cm tu..
pergh!!
pe2 pn bnyk2 kan sabar k
len kali jgn wat dah
pakai kad matrik slaloo
terutame tyme nk g amek wet..
hehe
nt wet lesap agy..
from: elyana

h1t6 said...

ha'ah le
cian kt ang..sabau je le bnyk2 ye
ad hikmah la tu...chow

h1t6 said...

xpe men..
ujian idop nguji kter supaya jdik lebih tabah..
fron akoo..